Ми прагнемо забезпечити високу якість наших товарів та повну задоволеність наших клієнтів. У цьому розділі ми описуємо нашу політику гарантії та повернення, щоб ви могли бути впевнені у своїй покупці.
Гарантія на товари
Всі наші товари забезпечуються гарантією, яка надає захист від дефектів матеріалів та виготовлення. Гарантійний термін може змінюватись в залежності від типу товару та виробника, і подробиці гарантії вказані на сторінці товару або в супровідній документації.
Якщо протягом гарантійного терміну ви виявили дефект чи несправність товару, будь ласка, зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів. Ми надамо вам інструкції щодо повернення товару або організуємо його ремонт відповідно до умов гарантії.
Важливо! Гарантія не поширюється на пошкодження, спричинені неправильним використанням, недбалим поводженням, аварійними ситуаціями чи нормальним зносом. Ми рекомендуємо вам уважно ознайомитися з інструкціями з експлуатації товару та дотримуватися рекомендацій виробника.
Політика повернення товарів
Ми розуміємо, що іноді може виникнути потреба повернути чи обміняти товар. Ви можете здійснити обмін (повернення) товару належної якості протягом 14 днів від дня доставки на відділенні Нової пошти за винятком товарів, що не підлягають обміну (поверненню), згідно із законодавством України (Додаток N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172).
Список товарів, що не підлягають обміну поверненню
- пір’яно-пухові вироби
- дитячі іграшки гумові надувні
- розчіски, гребенці та щітки масажні
- рукавички
- білизна натільна
- панчішно-шкарпеткові вироби
- товари в аерозольній упаковці
Повернення через дефект:
Якщо товар має дефект або невідповідність опису, будь ласка, зв’яжіться з нами, щоб отримати інструкції щодо повернення або обміну товару. Ми організуємо забір дефектного товару і надамо можливість вибрати між поверненням повної вартості товару або отриманням нового екземпляра.
Будь ласка, майте на увазі, що для успішного повернення або обміну товару потрібні деякі умови, такі як збереження оригінальної упаковки та ярликів, відсутність пошкоджень та слідів використання тощо. Ми рекомендуємо вам зв’язатися з нами для отримання додаткової інформації про процес повернення та обміну.
Ми цінуємо вашу довіру і готові зробити все можливе, щоб забезпечити ваше задоволення покупкою. Якщо у вас є додаткові питання щодо нашої політики гарантії та повернення, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки клієнтів.